Як користуватись купонами?

1. Виберіть свій товар(и) на сайті Qrasa.ua

Просто виберіть бажаний товар і додайте його у кошик, натиснувши на зелену кнопку біля товару «Купити».

2. Введіть код купона, який прийшов вам у повідомленні

Щоб скористатися знижкою, введіть код купона на сторінці кошика у полі «Є купон зі знижкою?» і активуйте його, натиснувши кнопку «Ок». Знижка буде вирахувана із загальної вартості Вашого замовлення.

3. Завершіть своє замовлення

Після введення коду купона та його активації, Ви можете продовжити оформлення замовлення, натиснувши на кнопку «Оформити замовлення».

Знижка діє тільки на замовлення від 500 грн. Купон діє на протязі 15 днів з дня отримання купону.

 

Які умови для безкоштовної доставки?

1. Безкоштовна доставка діє тільки по території України

2. Ваша сума заволення повинна бути від 1500 грн.

3. Ви оплатили замовлення (100%) одним із видом оплат:

- Онлайн-оплата банківською карткою (LiqPay)

- Оплата банківською карткою (Приват Банк)

- Оплата банківською карткою (MonoBank)

- Оплата на рахунок підпріємства (Розрахунковий рахунок)

4. Ви вибрали спосіб доставки Укрпошта Експрес до відділення.

 

Як заощаджувати на покупках разом з Qrasa.ua?

1. Реєструйтесь на сайті Qrasa.ua

На перше замовлення ви отримаєте 3% знижку без додаткових умов, але знижка не діє на товари зі знижкою.

2. Робіть замовлення завжди через свій кабінет

Накопичуйте суму замовлень від 5000 грн. та отримайте постійну знижку 5%, а від 7000 грн. - 7%. Знижка не діє на товари зі знижкою.

3. Після отримання першого замовлення Ви гарантовано отримаєте купон на знижку 50 грн, який прийде Вам в смс/вайбер повідомленні.

Цей купон можна використати на протязі 15 днів з моменту отримання купону.

Чи діє купон разом із програмою лояльності?

Так

Чи діє купон на товари зі знижкою?

Так

Чи є додаткові умови для використання купону?

Так, сума замовлення для використання купону повинна бути від 500 грн.

4. Замовляйте від 1500 грн, сплачуйте онлайн та отримайте безкоштовну доставку Укрпоштою.

Для безкоштовної доставки сплачується 100% сума замовлення. Оплатити можно онлайн, оплата в розстрочку Моно чи ПриватБанк чи на реквізити компанії.

 

Чому не проходить оплата частинами від Моно чи ПриватБанку?

1. При оформленні замовлення треба вказувати фінансовий номер телефону в замовленні. Тобто Ваш номер телефону в замовленні повинен збігатись з номером телефону, який прив'язаний до Вашого банку.

2. Впевніться, що в Моно чи ПриватБанку у вас є доступний ліміт для покупки в розстрочку (це сума Вашого замовлення)

- для Моно треба зайти у застосунок, потім Кредити, зверху буде Доступний ліміт

- для ПриватБанку - Сервіси - Кредити - Оплата частинами

3. На Вашому рахунку повинно бути мінімум від 25% суми замовлення.

Наприклад, Ви вибрали Оплату частинами від ПриватБанку на 4 платежі, сума Вашого замовлення 2000 грн. Перший платіж, який зніметься з вашої картки одразу - 25% від 2000 грн - це 500 грн.

В мене є кредитний ліміт, чи можу я його використати для першого платежу?

Так

 

Чому при оформленні замовлення в способах оплати немає оплати при отриманні?

По умовам інтернет-магазину Краса юа, якщо сума зовлення менше 299 грн, то відправка замовлень відбувається тільки при 100% оплаті.

Якщо все ж таки Ви хочете отримати замовлення Накладеним платежем (при отриманні) сума Вашого замовлення повинна бути більше 299 грн.

Додайте щось до корзини, щоб сума була більшою за 299 грн та ми відправим Ваше замовлення накладеним платежем.

Чому я не можу зайти до особистого кабінету?

Якщо ви маєте труднощі з доступом до свого особистого кабінету, можливо, ви ввели неправильний пароль або email.

Будь ласка, скористайтеся опцією "Відновити пароль" і введіть email, який ви вказали під час реєстрації або при попередньому оформленні замовлення. На вашу електронну адресу буде вислано лист із посиланням на відновлення паролю.

Пам'ятайте, що при введенні email під час оформлення замовлення система автоматично створює для вас особистий кабінет і авторизує вас в ньому, тому ви отримаєте лист із посиланням на відновлення паролю, перейшовши по посиланню ви можете змінити пароль на свій.

Якщо лист вам не надійшов, перевірте будь-ласка папку "Спам".

 

Чому не проходить онлайн-оплата?
  1. Перевірити баланс грошей на картці:

    • Найчастіша причина невдачі у онлайн-оплаті – відсутність коштів на картці. Перевірте баланс на вашій картці через мобільний додаток і спробуйте сплатити ще раз. Для цього оформіть нове замовлення.
    • Система смс-банкінгу повідомить вас про недостатність грошей через смс чи мобільний додаток.
  2. Спробувати оплатити замовлення ще раз:

    • Переконайтеся, що введені дані (термін дії, CVV-код) правильні для успішної оплати.
  3. З'ясувати, чи можна розплачуватися цією карткою в інтернеті:

    • Перевірте можливість здійснення платежів в інтернеті через кол-центр чи мобільний додаток. У мобільному додатку повинна бути включена галочка "Оплата в інтернеті". Після чого спробуйте оформити замовлення повторно.
    • Рідше, але існують ліміти, пов'язані з кількістю транзакцій за карткою в інтернеті протягом дня чи місяця. В такому випадку потрібно збільшити ліміт та оформити замовлення повторно.
  4. Спробуйте оплатити ішою карткою чи виберіть інший метод оплати:

    • Спробуйте оплатити іншою карткою, якщо перша не приймається.
    • Розгляньте альтернативні методи оплати, наприклад оплата Накладеним платежем.